Kartka dla ulubionej nauczycielki




Już już prawie wakacje! Moje szkolne dzieciaki odliczają godziny do wakacji! Sama nie mogę się ich doczekać. Odetchniemy od zadań, prac o których młody przypomniał sobie o 21.30 i innych atrakcji. Już mi lżej na duchu ;-)

Ta wakacyjna błogość powoli mnie ogarnia, choć do urlopu jeszcze dobrych kilka tygodni. A w tym wszystkim taki mały smuteczek się pojawia - córcia ma kończy trzecią klasę i pora rozstać się z najcudowniejszą wychowawczynią pod słońcem. Buuuuuuuuu

Dla takiej cudownej osoby, musiałyśmy przygotować coś specjalnego. Kilka tygodni temu brałam udział w warsztatach kreatywnego myślenia, gdzie odkryłam cudowny wpływ rysowania na mnie ;-) Tak, tak rysować potrafi każdy, wystarczy odpowiednio do tego podejść i wyposażyć się w idealne narzędzia, a wszystko pójdzie jak z płatka. Nie wiem skąd w nas dorosłych taki krytycyzm w stosunku do naszych prac plastycznych. Choć w sumie nasuwa mi się pewna teoria. Przeczytałam niedawno biografię Van Gogha i on też nigdy nie był zadowolony ze swojej kreski i użytych kolorów - wszyscy malowali lepiej od niego. To chyba taka nasz dorosła przypadłość, że wymagamy od siebie  za dużo i zawsze podoba nam się akurat nie to co mamy. I zdecydowanie przykładów jest więcej niż tylko rysowanie. Hmmm trzeba by do tego przywyknąć, żeby być szczęśliwszym ze sobą. Ja obiecuję bardziej się starać, a Wy? A przy okazji polecam Wam książkę Pasja życia Irvinga Stone. I żeby nie było nawet nie próbuję porównywać się do Vincenta ;-)


Ale do rzeczy, z tego rysowania wyrysował się nam obrazek, który zamieniłyśmy w kartkę dla najlepszej pod słońcem nauczycielki. Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na upominek na zakończenie roku może narysujecie coś w zespole rodzic-dziecko lub wydrukujcie naszą kartkę.

Jak Wam się podoba karteczka?


Kliknij w obrazek i pobierz plik do wydruku ;-) 



A przy okazji możecie polubić nasz profil na Facebooku http://www.facebook.com/kawalekdalej

Kawałek dalej

2 komentarze:

  1. Urocza karteczka 😃 napewno Pani była zadowolona...Bo takie robione od serca najbardziej cieszą 😃
    A tak poza tym też lubię rysować 😉 bardzo mnie to odpręża i relaksuje...ale to racja , że często podoba nam się to ,czego nie mamy...a nie zauważamy to co jest tak blisko nas i w nas samych ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie ujęte :-) a rysowanie jest najlepsze na stres!

      Usuń