Organizer na biurko - różowy upcycling

DIY co zrobić z puszkami

Dni są coraz dłuższe hurrrra! Słońce przyświeca mocniej i optymistycznie nastraja mnie do życia. Wczoraj podczas spaceru odkryłam nawet zielone pączki na drzewach. Zdecydowanie zbliża się wiosna i to nie tylko w kalendarzu ;-)

Nic dziwnego, że dopada mnie powoli tak zwany "zew ściery" i bawię się w wiosenne porządki. Czy Wy też tak macie? Wycieram, poleruję, wyrzucam, segreguję ... i w tym wszystkim odkryłam, że moja córcia potrzebuje organizera na przybory do pisania. Przy okazji odkryłam też kilka innych wiosennych "potrzeb", ale o tym napiszę następnym razem.

Ilość pomysłów w głowie na pewno jest jakoś skorelowana z ilością słońca. Muszę sprawdzić czy amerykańscy badacze już zmierzyli to zjawisko!

DIY co zrobić z puszkami

Organizery z puszek 


Co będzie nam potrzebne
puszki
farba tablicowa
pędzel i kuweta
sznurek jutowy
klej na gorąco
czarna tablicowa folia samoprzylepna
guziki
filc

Różowe pojemniczki
Pomalujcie puszki farbą tablicową na wybrany kolor. We wpisie o sweet krzesełku podałam przepis jak zrobić taką farbę ze zwykłej farby akrylowej.
Dla ładnego krycia nałożyłam dwie warstwy farby. Po mniej więcej godzinie puszki były zupełnie suche. Następnie przyklejcie naklejki na których można pisać jak na tablicy. Możecie kupić je w sklepach papierniczych lub zamówić w sklepie internetowym. Na kleju na gorąco przyklejcie w górnej części puszek jutowy sznurek i zawiążcie kokardkę.



Pojemnik królik
Nanieście na podstawę puszki trochę kleju na gorąco i owińcie ją sznurkiem. Po 2-3 warstwach sznurka nałóżcie nową warstwę kleju, aż owiniecie całą puszkę. Przy górnym brzegu uformujcie uszka ze sznurka. Naklejcie nosek, wąsiki i filcowo - guzikowe oczy.

DIY co zrobić z puszkami


Nie wyrzucajcie puszek, bo mają duuużo zastosowań ;-) Postanowiłam zrobić sobie mały składzik ... i puszkowy upcycling na pewno znowu się u nas pojawi.

Czy już odkryliście Wasze supermoce i tworzycie coś z niczego? #mamsupermoce #coszniczego
Napiszcie nam o Waszych pomysłach ;-)

Magda

DIY - co zrobić z puszkami

DIY - co zrobić z puszkami

DIY - co zrobić z puszkami

DIY co zrobić z puszek

DIY co zrobić z puszek

Kawałek dalej

2 komentarze:

  1. fajny pomysł ! ja zawsze zbieram rolki z papieru ...ostatnio robiłam z nich dekoracje na okno - takie gwiazdy (kwiatki) wiszące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A rolki też zbieram ;-) Nasz królik uwielbia je zjadać!

      Usuń