Zakładki do twoich ulubionych książek


Dzień książki 

Wczorajszy światowy dzień książki zainspirował mnie do wykonania wraz z dziećmi naszej wiosennej kolekcji zakładek do książek. Temperatury na zewnątrz skutecznie zniechęcają do dłuższej aktywności w terenie ... zostało nam zrobić coś kreatywnego w domu ... Tak powstał kolejny użyteczny pomysł na DIY.

Ciągły niedosyt ... 

Każdy w naszym domu lubi czytać książki. Mimo mojego zauroczenia Kindlem, wolę książki papierowe i czytnik przejął K. Choć książki papierowe zajmują dużo miejsca na półkach i nie mieszczą się w małej torebce ... to dla mnie mają swój urok.

Stosik "do przeczytania" zwykle jest wysoki, a w notatniku mam jeszcze długaśną listę, co by do niego dołożyć ;-) Potem czytam po kilka książek na raz (w zależności od nastroju) i zawsze gdzieś gubię (gubimy - bo to rodzinna przypadłość) zakładki. A bez zakładek, niby pamiętam gdzie skończyłam, a finalnie czytam ten sam rozdział dwa razy... zamiast pochłaniać nowe treści ;-)

Dla każdego coś małego - zakładkowe DIY 

Do zrobienia zakładek potrzebujemy: drewniane patyczki do lodów
i coś do ich ozdobienia np.:

farby akrylowe lub plakatowe
pędzelek
kolorowy papier lub kolorowy blok techniczny 
dobry klej do papieru 
oczka do prac plastycznych 
kolorowy filc
drucik kreatywny 
flamastry 
kredki 

Zrobiliśmy zakładki w wersji dla mniejszych i większych czytelników, jak się Wam podobają?

Patyczki malujemy farbami, po wyschnięciu ozdabiamy je flamastrami lub kredkami. Doklejamy fragmenty wycięte z papieru lub filcu. 

Książkę Justyny Bednarek o przygodach 10 skarpetek bardzo Wam polecamy! Jest pięknie ilustrowana, można czytać ją od deski do deski lub dawkować dziecku po jednej historii dziennie. Poza tym zastanawiam się od zawsze gdzie giną nasze skarpetki ;-), a wyjaśnienie autorki wydaje się dość rozsądne ... Czy Wasze skarpetki też znikają w niewyjaśnionych okolicznościach?

Czy lubicie czytać? Może przygotujemy post o naszych ulubionych książkach, co wy na to? 
Ja chętnie dowiedziałabym się co polecacie przeczytać ;-) Może dołożę coś do mojego stosiku ... 











Kawałek dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz