Walentynkowe dekoracje - girlanda i plakaty

Wełniana girlanda na walentynki

Ostatnio na blogu zrobiłyśmy wyjątkowo kuchenny klimat,  czas przełamać ten schemat wpisem o walentynkowych dekoracjach. Nie spędzimy przecież całych Walentynek w kuchni lub przy stole. Nasz dom musi dobrze wyglądać, a MY jeszcze lepiej ;-)

Przygotowywanie dekoracji własnoręcznie sprawia mi ogromną radość. Przerabianie "rzeczy" i tworzenie czegoś z niczego,  to mój sposób na stres. Wnętrze, w którym przebywamy wpływa na to jak się czujemy, a samodzielnie wykonane bibeloty sprawiają, że przestrzeń wokół nas jest odzwierciedleniem naszej osoby. Nawet jeśli coś mi nie wyjdzie, to zupełnie się tym nie przejmuję, bo nie warto ;-)

Świąteczne dekoracje trafiły już do pudeł i w mieszkaniu zrobiło się pusto (jak dla mnie zdecydowanie za pusto!). W ramkach mam jeszcze kilka zimowo-świątecznych grafik, więc pora na nowy look, "serca wszędzie".  Przeczytaj jak zrobić walentynkową girlandę i pobierz nasze plakaty (linki znajdziesz na końcu wpisu).

Włóczkowe serduszka w stylu skandynawskim

Wełniana girlanda z serduszek 

Potrzebujemy:
karton
nożyczki
włóczka lub jutowy sznurek (zużyłam 2 niewielkie motki)

Girlandę zrobisz w mniej więcej 30 minut, ja oglądałam w tym czasie ulubiony serial i owijałam ;-)

Zacznij od wycięcia serc z kartonu. Następnie owiń je włóczką. Nie musisz tego robić specjalnie dokładnie, mnie podoba się, gdy każde z serduszek jest trochę inne.

Gotowe serduszka przywiąż do włóczki, która będzie bazą girlandy i gotowe ;-) Wieszaj gdzie chcesz i ciesz się nią!

Skandynawskie ozdoby na walentynki

Jeszcze nie zdecydowałam, gdzie zawiśnie girlanda - w kuchni i w salonie wygląda tak samo dobrze.
Moja walentynkowa girlanda jest beżowo - bordowa, bo takie kolory pasują mi do salonu, ale skomponuj ją dowolnie. W DIY sami decydujemy jak będzie wyglądać nasze dzieło i możemy je personalizować w nieskończoność!  Może przygotujesz klasyczną czerwoną girlandę, a może taką w kolorach tęczy?



Walentynkowe ozdoby DIY




Walentynkowe plakaty 


Jeśli  nie masz czasu na wykonanie girlandy, a szukasz pomysłów na walentynkowe dekoracje, wykorzystaj nasze plakaty.  Pobierz je, wydrukuj i wieszaj gdzie chcesz.

Możesz je też pociąć na kawałki i wykorzystać jako puzzle ;-)






Freebies




Udanego dekorowania ;-) Podzielcie się z nami Waszymi pomysłami na walentynkowe dekoracje.

Magda

Kawałek dalej

2 komentarze:

  1. Świetne serduchowe dekoracje 💗 ale powiem szczerze, że uwagę zwróciłam na ekstra płytki w kuchni ...wow elegancja 👍😉😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Ja też je uwielbiam - to była miłość od pierwszego wejrzenia. Jak je zobaczyłam wiedziałam, że będą w mojej kuchni!

      Usuń